reklama

Mám v izbe koňa!

Mám koňa! Nejeden kovboj by mi závidel. Nemám však preňho stajňu a tak ho musím chovať v izbe.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

A poviem Vám, je to ťažko s takým koňom. Musíte ho potľapkávať a každú chvíľu cukor a vodu, niečo výživné pod zub, :) toaleta. A všetko toto sa odohráva vo vnútri mojej izby. Počkajte, musím ísť zebrať trochu sena preňho.

Zatiaľ som mu nedal ani meno, neviem, žiadné sa mi nehodí. Takto uprostred zimy získať takéto plemeno, no to je teda veľká paráda. Ba až by som povedal, že dôvod na oslavu. Takému vzácnemu exempláru, nemôžem dať hocijaké meno. To musí byť vznešené. Napríklad Svätopluk, Jánošík, Robko. No neviem, neviem. A keď už je taký vznešený, asi si ho nezaslúžim. Budem ho chovať pre nášho pána premiéra alebo prezidenta. Hmm, alebo pre oboch, však si zaslúžia. Konečne sa vyrovnajú pánovi Mečiarovi, pre ktorého choval pán Piško a obyvateľia Výplachu prasiatko. Myslím, že ho aj preskočia v rebríčku, bo prasa, to sa ešte dá, to má skoro každá dedinská rodinka. Ale koňa, hmmm, to veru hej, to nemá každý, a ani náš richtár nie. :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tu je niekoľko fotiek môjho tátoša - práve oddychujúceho na okne:

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Peter Dodok

Peter Dodok

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Počítače a blikajúci monitor sú mojím zamestnaním, zelený svet a modré nebo sú mojím koníčkom, srdce a myšlienky sú mojím hriechom,.

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu