reklama

Z mojej "záhradky" - Február 2008

Prinášam Vám niekoľko pohľadov na moju záhradku. Keďže skutočnú záhradku nevlastním, umelo som si ju urobil v izbe.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Ananás - Ananas Comosus

Ananás
Ananás 

8 rokov som sa snažil vypestovať z odrezkov vrcholu plodu ananása normálnu žijúcu rastlinu. Každé vianoce padli za obeď mojich pokusov všetky ananásy v dosahu. No ale až tento ananásik sa mi chytil. Paradoxom pri tom je, že vyrástol z vrcholu plodu ananása (moje vianočné pokusy sú zatiaľ bez úspechu), ktorý som si kúpil v lete v roku 2006 a momentálne má 1,5 rokov.

Aloe Vera

Aloe Vera
Aloe Vera 

Najznámejší kaktus. Tento krásavec má už mnoho bočných výhonkov a onedlho bude musieť byť presadený.

Mimóza citlivá - Mimosa pudica

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Mimóza
Mimóza 

Štvorlístok pre šťastie. Tento úlovok sme s priateľkou získali minulý rok (2007) na nitrianskom agrokomplexe. Predávajúci predviedol geniálny marketigový ťah, keď nám ponúkol v črepníku dve rastlinky, a povedal, že táto rastlina je spätá s pármi. Ak sa jej darí, tak daný pár má perspektívu. Vydržala :)

Kávovník arabský - Coffea arabica

kavovník
kavovník 

Kávovník z katalógu :D - - - ešte je mladý, musím presadiť.

Bonsaj - Zelkova

Bonsaj Zelkova
Bonsaj Zelkova 

Dostal som od Ježiška minulý rok (2007). Krásny. Už mu pomaly rastie i mach. Teším moc.

Bonsaj - Citrónovník

Bonsaj Citrónovník
Bonsaj Citrónovník 

:) Tiež ma potešil týmto skvostom Ježiško. Ešte raz ďakujem :D:D Nádhera

Figa - Ficus Carica

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Figa
Figa 

Figa
Figa 

Dostal som na narodeniny :) ďakujem...je vynikajúci, čoskoro bude aj prvá úroda :)

"Do zozelenenia, priateľia!"

Peter Dodok

Peter Dodok

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Počítače a blikajúci monitor sú mojím zamestnaním, zelený svet a modré nebo sú mojím koníčkom, srdce a myšlienky sú mojím hriechom,.

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu