reklama

Až raz budem bača

a budem mať vlasné stádo ovečiek,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Fredy goes to Hollywood
Fredy goes to Hollywood (zdroj: Peter Dodok)

budem mať takéhoto pejsánka. Bernský salašnícky - mojej maminy, sem tam si vyjdeme cez víkend na žúr do lesov a na lúky nášho kraja. Volá sa Fredy.

Na našom žúre je krásne, trochu čerstvého vzduchu, vynikajúca panoráma. Leto, či zima, vždy je na čo pozerať, vždy je čo oňuchávať :) a kam sa rozbehnúť.

Rád by som Vám ho predstavil a tak Vám prinášam niekoľko jeho fotiek...

Ešte je síce otázne, kto koho berie vlastne na žúr - ale ja dúfam, že cestou sa dohodneme.

Obrázok blogu

Chutila mu pochvala? Asi áno... 

Obrázok blogu

Rockerský výraz vždy zaberie :) a asi to vie i Fredy 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Počkaj kým sa dám do polohy číslo 24..ešte nefoť..nieee

Obrázok blogu

Teraz, teraz....

Obrázok blogu

 Póza modela...kto by odolal takým očiam....

Obrázok blogu

Výjsť si v sobotu na žúr, to je jeden z najlepších programov, aký si viem predstaviť na víkend. Dúfam, že sa tam niekedy stretneme.

Peter Dodok

Peter Dodok

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Počítače a blikajúci monitor sú mojím zamestnaním, zelený svet a modré nebo sú mojím koníčkom, srdce a myšlienky sú mojím hriechom,.

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu